مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


علي پروين در خصوص پيوستن امير عابدزاده به پرسپوليس اظهار داشت: از شنيدن اين خبر خيلي خوشحال شدم و امير بيشتر براي کمک به تيم اميدهاي پرسپوليس و بعد بزرگسالان آمده است. اميدوارم امير جاي احمدرضا را به عنوان عقاب دوم پرسپوليس پر کند.

وي افزود: وقتي احمد درون دروازه‌ بود تمام مدافعان تيم ملي و پرسپوليس خيالشان از بابت پشت سرشان راحت بود. او در زمين و هوا مسلط بر توپ بود. تعريف امير را زياد شنيده‌ام اما بايد ببينيم در زمين چه کار انجام مي‌دهد. خبر خوبي بود و دست رويانيان درد نکند.

پروين تاکيد کرد: متأسفانه در حال حاضر تيم اميد پرسپوليس به راحتي سه تا سه تا مي‌خورد و نتيجه را به حريفان واگذار مي‌کند و اين اصلاً براي تيم‌هاي پايه پرسپوليس خوب نيست. بايد هر چه سريع‌تر سروساماني به وضعيت تيم‌هاي پايه بدهيم. پيوستن امير تا حدي مي‌تواند به ما کمک کند. او راه سختي دارد اما اگر باهوش باشد مي‌تواند راه صد ساله را زودتر بپيمايد.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس درباره برگزاري ليگ در ماه مبارک رمضان گفت: اگر بازي‌ها برگزار نشود، بهتر است اما نمي‌توانم قاطع اين حرف را بزنم. يک بازيکن است که روزه مي‌گيرد و از طرف ديگر بازيکني است که روزه نمي‌گيرد. واقعاً نمي‌دانم اما بهتر است چند نفر دور هم بنشينند و تصميمي جدي بگيرند. اگر بازي‌هاي را عقب بيندازند ليگ ما نامنظم مي‌شود و بعدها تيم‌ها و باشگاه‌ها دچار دردسر مي‌شوند. بايد تصميمي جدي بگيريم که بعداً ضرر نکنيم.

پروين درباره اظهارنظر کفاشيان مبني بر اينکه قبل از اذان در ماه مبارک رمضان نبايد تمرينات برگزار شود گفت: تصميم سختي است و البته بد نيست. در اين گرما تيم‌هاي اميد و جوانان ما ساعت دو و سه بعد از ظهر تمرين مي‌کنند. من از شما مي‌پرسم آيا اينها مي‌توانند با اين وضعيت روزه بگيرند؟ يا اگر افطار کنند مي‌توانند بلافاصله تمرين خود را شروع کنند؟ بايد راه حلي پيدا شود که به فوتبال ما ضرر نزند.

وي درباره احتمال پيوستن جواد نکونام به استقلال خاطرنشان کرد: هر وقت پرسپوليس و استقلال قوي بودند نتيجه‌اش موفقيت تيم ملي بود. اين دو تيم امسال خوب مهره‌گيري کردند و بازي‌هاي جذابي را براي علاقه‌مندان به فوتبال به نمايش خواهند گذاشت. البته انشالله پرسپوليس بيشتر گل مي‌کند.

پروين در پايان درباره امير قلعه‌نويي گفت: صد بار گفتم و باز هم مي‌گويم قلعه‌نويي در فوتبال ما حرف ندارد. چند سال تيم‌هايي را در دست گرفت و آنها را قهرمان کرد اما قدرش را ندانستيم. من هميشه امير را دوست دارم و براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 10:6 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 259
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 525721
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1